Håll ba tyst

I fredags efter jobbet åkte jag hem för att äta en lyxig middag i form av Billys Pan Pizza. Bra elin.... Gosade lite snabbt med kissarna som jag hade lånat över helgen. Jonte åkte med familjen till fjällen och jag tog självklart katterna. Efter mitt gos så åkte jag till studion för lite träning, fotografering och sällskapsspel. Det var en super trevlig kväll med massa skratt och tok. Rullade hemmåt vid 23-halv tolv så åkte jag hem för mer mys med katterna och förberedelser inför lördagen. 
 
I lördags packade jag ihop en lite väska med fika och min kamerautrustning för att sedan styra bilen till Långomviken (tror det hette så) för att titta när Eddie körde Rally. Vilken fantastisk dag! Det var super fint väder, väldigt kallt med solen sken. Jag hamna på ss1 som även var ss4 så det var super praktiskt. Det var ca 6 min från depån så när ss2 & ss3 kördes så satt jag i bussen och väntade. Hängde med dom i väntan på prisutdelning och det var så mysigt att vara på rally igen. Eddie och KB slutade på en tredjeplats i sin klass och fyra av totalen. Bra jobbat grabbar! 
På kvällen var jag helt slut och tittade på lite film och serier. Donade hemma med mina julklappar som äntligen hade kommit hem. Eddie fick ta med det till tävlingen så fick jag ta med mig det hem sen. Super kul! 
 
I söndags var jag bara hemma och tvätta, städa, diska fram till strax innan två då jag åkte till studion för att träna. Och vilket pass det blev. Det var massor med folk där från olika nivåer och det var super roligt att se och ta emot all energi. 

Efter passet var jag super trött och la mig på soffan för att chilla. Ja jag väntade någon timme innan jag duschade bara för att samla ihop energi. Efter några timmar till i soffan så kom äntligen Jonte hem.
 
Här har jag då spenderat vääääldigt mycket tid med mig själv och var måttligt less på mina egna tankar.