Dubbeltrubbel

Sitter just nu och väntar på svar från min kärlek om vi ska träna ikväll eller inte. Om vi inte ska det så ska jag ner till gymmet på lunchen - om vi ska det så kanske jag ser till att komma iväg från jobbet lite tidigare men han är inte så snabb på att svara. Men vet ni vad? Nu när jag skriver detta så känner jag ba att fuck it, i värsta fall kör jag väl dubbelt då. Jag ska springa nu på lunchen och i kväll var tanken att öva lite chins med hjälp från jonte. Med tanke på hur lite jag faktiskt rör på mig så skadar det inte att köra dubbelt idag, faktiskt. Om det nu blir så.
 
Jag måste gå ner till gymmet i tid så att jag får ett löpband (vi har två och nu efter jul är det högt tryck i gymmet och speciellt på löpbanden. 
 
Men innan jag unnar mig träning i någon form så måste jag lägga i en högre växel på arbetsfronten. 
 
Puss! 
Jag verkligen älskar den här bilden på mig själv.