Narnia

När man har varit borta från bloggen och skrivandet en längre stund så är det svårt att komma tillbaka. Inte att göra det, mer bara att börja skriva. För vad vill jag få ut av det här? Jo jag vill sätta press på mig själc och ventilera mina tankar. Jag tar gärna emot ris och ros om saker. 
 
Som några av er få stackare som fortfarande läser min blogg har märkt så var jag i fjällen i helgen. Eller rättare sagt så gick jag in genom gardoben till Narnia. Det var helt fantastiskt och solen tillsammans med snön (och julkänslorna) gav mig otroligt mycket styrka och uppladdning. Nu är jag ordentligt laddad för att träna mer igen. Har varit lite lat på sista tiden och känt efter lite föör mycket många dagar. Men nu är det dags att ta tag i löpningen igen som är det som får stryka på sig mest när jag är lite slö och lat, även fast det är DET som ger mig nästan mest ork och energi. 
Igår, måndag, var det pole träning. Zaida var lite krasslig i både kroppen (typ förkyld) och i handen pga en skada så hon guidade oss väldigt bra muntligt och verkligen såg oss. Det gjorde att vi kämpade på hårt och fick bra feedback.
 
Idag, tisdag, så har jag kört pilates på jobbet. Det var idag riktigt jobbigt för mage och höft, eller så tog jag i ordentligt för första gången vad vet jag. 
Imorgon hade jag tänkt att vila lite men jag blev så otroligt sugen på att springa lite kort då min kollega gjorde det idag. SÅ det ska jag nog packa och ladda för imorgon.
 
På tal om att ladda så måste jag köpa hem proteinbars igen, och ja jag måste detta då jag annars slukar alla möjliga sockerbitar dränkta i chocklad mm. Tips på sånt?
Har ju beställt ffrån fitnessguru och det lutar väl åt att köpa där igen. Vi får se! Ska typ köpa en låda bara för att ha på jobbet till mellanmål osv. Jag är en stoor sucker för cola och choklad så det känns iaf nyttigare för mig att ta en bar. Kan tyvärr inte avstå helt eller jag orkar inte ens bråka med mig själv om det. 
 
Nu ska jag rulla bilen hem för lite matlagning och typ städning. Puh! 
 
Från instagram senaste tiden
 
#1 - - Nisse:

Bra att komma igång med träning säger jag som ros och som ris säger jag sluta inte den här gången nu då... :) Angående bars - om du nu "måste" ha nåt sånt (dvs inte har karaktär nog att bara låta bli) så är ju Swebar ett alternativ som har goda smaker och hyfsat innehåll även om den i vissa avseenden nästa är som en vanlig chokladbit. Gäller dock att magen klarar den, proteinet brukar vara laktos-grejor. Annars finns ju t ex Paleo Crunch om man kan "nöja sig" med nåt mindre godisaktigt men med bra smak och fräscha ingredienser... Finns både som energi-bar och protein-bar, typ.
Lycka till och hoppas du tycker det är kul att nån kommenterar för det verkar ingen annan göra typ!
Ps. Fina bilder :)