Home makeover- sovrum

Hej! Har ni haft en bra helg ? Det har jag. Avslutade arbetsveckan med att åka till XL-bygg och köpa hem träplankor till vårt sovrum. På hemvägen passade vi på att köpa med thaimat från thaivagnen- dom har kanske bästa asiatiska maten i stan. I LOVE THEM!  
Väl hemma kämpade vi på med att få upp 3 förpackningar med 4,20m plankor till övervåningen. 
I lördags spikade vi panel hela dagen, Mange dök upp en stund på dagen och hjälpte till innan det blev en liten förfest hos oss och utgång. Drack inte alls mycket men hade riktigt roligt, det blev en hel del skratt.
 
I söndags vaknade jag och jonte i gästrummet eftersom sovrummet inte riktigt var klart. Vi var rätt sega med att ta oss upp efter vår trevliga utgång. Men efter att ha somnat om några gånger så tog drömmarna om vatten och cola över. Efter någon timmes häng i soffan kunde vi äntligen göra klart i sovrummet. Jag är så himla nöjd och stolt över oss. 
 
I veckan ska jag försöka hinna med att baka lite lussebullar, knäck och massa mer. Vet att Morinarna har beställt apelsinkola av mig till jul. Jag ska inte fira jul med dem men de ville att jag skulle lämna en burk med kola.