The only workout you regrets is the one that didn't happened

Men tror ni jag blev nå less eller? Efter jobbet så sprang jag snabbt in på Ica och när jag kom ut så hade det börjat CP-regna 5kronors droppar och hagla...men när jag kom hem så hade det inte kommit en droppe där så då förstod jag ju att det skulle börja regna som attans när jag drog ut och sprang. Men jag segade lite hemma med Jonte och det kom aldrig något regn utan solen sken extra stark och varmt. Vi bor helt enkelt på solsidan.😄 Till slut bytte jag om och tog mig ut. Väl ute så blev jag lurad av min egna pulsklocka - som brukar vara den som jag litar bäst på.  Jag hade glömt att nollställa den så jag trodde att jag hade sprungit 4km på typ 40min och att det då hade gått sakta så jag pinnade på extra mycket trots en otrolig trötthet och väldigt tunga steg. Slutade med 4,4km på 29min och ett högt tempo passet igenom. Sjukt skönt faktiskt. 
Efter löpningen tröck Jonte en pizza och jag en sallad (eh, what!?!? Tackar jag nej till pizza...) 
Efter att ha sprungit eller tränat överhuvudtaget så är jag sällan sugen på fetare mat utan vill äta lite lättare. Någon som brukar bli lika? 
Efter pizzan tog vi ett ryck hemma och grejade i gästrummet. Bäddade i ordning sängen där och la på överkast så inte kläderna blir full i katthår och sen follade jag sovrumsgardinerna. 


Lillfia ville inte direkt hjälpa till att packa upp men att ta en stödvila i kartongen gick bra! 😻