Gårdagen

Igår sprang jag 5km (4,9km faktiskt!) tillsammans med hur många andra som helst. Och less blev jag på alla som sprang förbi och trodde att dom var snabbare men som jag sedan fick springa förbi.... och så gjorde dom så att jag tappade fart. Lite drygt. 
Men hur som helst så är jag svin nöjd. Jag satte mitt mål, 5km på 30min. Sprang på 30,43min faktiskt men det är bra. Hade ett bra och högt tempo och runkeeper luras igen. Denna gång säger den en snitthastighet tror jag och jag tror att det är nuvarande hastighet så jag snabbar på. Det dumma är att jag orkar så mycker än vad jag tar ut mig. Jag är riktigt nöjd och nu är nästa mål snabbare och längre. hehe beroende eller vadå?

Innan loppet igår så handalde jag och jonte på systemet, så himla roligt att kunna handla hem mycket. Dock tråkigt att det typ kommer ta slut på en helg, nästan... orkar inte! Och när jag sprang mitt lopp så köpte jonte ett Sonos ljudsystem. Men han fick inte riktigt igång det. Så JAG fick sitta från typ 21 till tolv och hålla på greja med det där. och ni som känner mig vet hur dåligt tålamod jag har.. Men det blev riktigt bra tillslut och ikväll är det dags att hämta ut band och greja hemma inför fredagen förfest som blir hos oss. Förra året kunde vi inte bidra med något alls eftersom vi bodde i täfteå men i år får vi bjuda igen. Synd bara att vi inte har någon gräsmatta. Men vi har ju en stor fin altan och flera våningar att vistas på. 
 
Eddie och Daniel kommer ikväll och imorgon ska vi iväg på brännboll vid 13. Vet några lag som spelar då så det blir roligt att se. Hoppas på bra väder, eller åtminstone ok. 
Regn- nej tack. Typ allt annat funkar, förutom kanske snö?!
 
Puss & kram.