Vad är väl en bal på slottet?

I torsdags målade vi sista penseldraget med färg på framsidan (bortsett från förrådet som vi ska måla sen) och på fredagen kom gubbarna från SunOff och satte upp markiserna. Jag arbetade hemma, försökte, och var med ifall de behövde någon hjälp eller undrade något hur vi hade tänkt. Det roliga var att Essi lyckades charma dem till tusen, hon satt i varje fönster som de jobbade i och spanade på dem, följde deras händer med huvudet och så fort de åkte ner så sprang hon super fort ner för trappen för att se vad dom skulle göra. haha toka! 
Vid 14 när jonte slutade så körde han mig till jobbet och jag gjorde ett ordentligt ryck med arbetet. Vid 17-18 tiden mötte jag upp Sanna för en AW, riktigt trevligt. Vi åt smarriga Quesadilla med sötpotatispommes och en massa drinkar. Några timmar senare så styrde vi våra cyklar till båten-båten och fortsatte vår kväll. Där möttes vi upp av jonte, ludde och efter några timmar till även JT. haha det blev en rätt så galen kväll med liiite för mycket att dricka än vad jag hade tänkt. När båten stängde cyklade vi hem till oss för att egentligen sova men det blev drinkar och poledance där innan vi tillslut insåg hur trötta vi var. 
 
På lördagen blev det bakispizza i typ solen men vinden sabba lite, sen höll jag i en möhippa för ett super härligt gäng. Sån himla bra grupp! Därefter var det egen träning som gällde och jag satte faktiskt en handspring från en butterfly. Höll den typ hur länge som helst och rätt snyggt OCH jag fick det på film. Ni kan se på min insta elinlundqvistt. Gjorde även en shoulder mount utan smärta, hur är det ens möjligt?! 
På kvällen åkte jag, jonte, Sara & JT, och Essi såklart, till stugan för att käka, chilla och bada. När vi kom dit möttes vi av kaos först... Men vi hade iaf en super trevlig kväll i stugan med bad i både stora och lilla poolen och havet för mig och Sara. Sen blev det till att avrunda kvällen med prinsen och prinsessans bröllopsvals. Alltså den lyckan som de två sände ut är ju så otroligt äkta och underbar. 
 
På söndagen chillade jag och jonte mest, vi tog en lunch på cafe viktoria och kollade utbudet av utemöbler.
I måndags började arbetet med tomten, förarbetet innan vi rullar ut gräs. Någon som har lagt rullgräs och har tips? Vi har verkligen ingen kunskap alls utan går efter vad hemsidorna säger. Hoppas att det blir bra. :) 
 
 
#1 - - Sara:

Skönt att allt är klart nu, strax dags för en RIKTIG inflyttningsfest tycker jag. BTW... har börjat drömma om polehelgen i gälve lite nu, börjar bli gääälet taggad... hahaha, wtf länge kvar ju....

Svar: Det tycker jag med, dock synd att det nog hinner blir semester för många... ;/ hahah åh ja jag har typ glömt den men det kommer bli sjukt roligt tror jag! PLUS att jag får semester i och med den helgen. :)
Elin