Down to the river

Shit vad jag är låg just nu. Jag behöver mat och det är väldigt snart.. Igår hade jag en hur mysig dag som helst med min kusin och moster som kom förbi för en natt. De hade varit på jobb och hade typ vägarna förbi. Vi grillade lax och sötpotatis och gjorde en jätte god kall sås till med dill och rödlök. 
Jag köpte även krukor och blommor igår som jag planterade och ställde på altan. Det blev super fräscht! 
Jonte som har semester passade på att dra på Rex igår och då fick jag lite egen tid med moster och kusin. 
 
Idag har det varit fullt ös på jobbet, det kommer det att vara tills jag får semester på fredag. Kan ni gissa att jag längtar? Dock verkar det inte som att vädret ska bli nå bättre men vi får hålla tummarna att det blir det. 
Det är tur att jag ska umgås med mina favorit tjejer ikväll för då får jag massa energi och det behöver jag. Om ni skulle se mig så skulle ni förstå. Fy sjutton så tungt det är nu alltså. Hinner inte träffa jonte så mycket heller och vi kommer typ gå om varann nu fram tills jag kommer hem igen någon gång nästa vecka. Men så är det ibland. Jag, josefin och Sara ska gå och se snygga Magic Mike och få dö lite till snygga dansmoves och halvnakna (eller nakna) killkroppar. JAMMMMI! 
 
Hadeee!