Lackar mot jul

Trots en katastrof dag med motgång på jobbet och sämst träning (för mig alltså, massa roliga kombos men inget funkade) så slutade dagen med total lycka. Jag hittade J's julklapp och den/det kommer bli perfekt. Vill egentligen berätta vad det är för allt och alla, framförallt för honom eftersom den är så grym enligt mig. Men jag får ju vänta nästan två veckor.. Vet inte hur vi gör om vi firar själva innan jag åker eller om vi bara lämnar paketen till varandra. OMG förtroendetestet där haha. 
Jag själv älskar paket och presenter. Det behöver absolut inte vara värsting värsting eller något dyrt men det ska finnas en tanke och mening bakom. Jag menar om jag får ett paket tuggummi och inte gillar att tugga så blir det ju fel, men älskar jag däremot tuggummi och det är min favvosmak så blir jag ju överlycklig. Ett stort plus om J skulle veta min favvosmak. haha 
 
Aja, hur går det för er med julklapparna? Köper ni till era käraste eller bara till småbarn/syskon?
Jag handlar till hela min familjeskara, stora som små, gamla som unga. Hur roligt som helst!