Hemlagat

Senaste dagarna har det gjort ont och svidit i mina ögon. Trodd först att det berodde på min halv dåliga mascara men efter att ha köpt en ny utan förbättring så fick jag ta till andra knep. 
Jag är så himla känslig kring mina ögon (vem är egentligen inte det?). Jag har aldrig haft linser eller kunnat ta på mitt öga och nu var tipset att ta ögondroppar. Oh my god! Jag blev super nervös och rädd. Efter att ha provat så var min rädsla super fånig för det var riktig skönt för ögat! Ska droppa en hel del ikväll innan jag lägger mig. På tal om ögon osv jag måste verkligen färga mina bryn och total rensa i skogssnåret men jag orkar inte! Hhaha 

Ikväll lagade jag godaste köttbullar med brunsås. Fick hem linas matkasse igår och det var veckans första middag. Alltså såsen innehöll lite lingon. Mums! Längtar redan till morgondagens lunchlåda!  Till och med champinjonerna till var goda- och jag gillar inte svamp direkt. 

Kvällen avrundades i J's famn och med hans snarkningar i nacken. Ett glas Zeunerts julmys, en liten skål med bågar. Alla dagar är tillför att förgyllas på olika sätt.