körsbäret på glasstoppen

 
 Igår avslutade jag min dryga dag, vilket hela den här veckan har varit (hade torsdag igår så ni förstår ju själv hur less jag blev när de sa att det var onsdag), på ett jätte mysigt sätt. Bodybalance på träna och som vanligt så får jag nervryckningar och somnar de sista 5minuterna som vi ska ligga och slappna av. Det är så skönt när en människa pratar.....väldigt.....lång.....samt.....och.....mjukt. 
Sen cykla vi till mvg och skulle köpa sallad men det blev naturgodis och jordgubbar för mig. Sen satt vi där och snacka en stund och bara njöt av att va och sen cyklade vi båda åt olika håll. De har öppnat upp så att jag kan cykla raka vägen via älven utan att behöva krångla i stan så det går ju super fort. När jag kom hem så var bara Essi hemma och vi myste en stund innan hon gick ut och jag duschade. 
 
Nu tänkte jag försöka jobba effektivt några timmar så att jag kan få gå hem med ett leende på läpparna och ett gott samvete i detta fina väder. 
PUSSEN!