Runningprogress

Jag är så impad av mig själv. Jag har aldrig egentligen orkat springa och absolut inte i dåligt väder. Men nu efter några veckor sedan jag började springa på riktigt med ett mål så har jag redan impat på mig själv. Jag orkar, vill och kan mycket mer än vad jag trodde. Idag sprang jag, visserligen med några promenader, 5,43km.... i regn!!! 
Hur bra som helst. 
Jag tror också att jag kommer springa blodomloppets 5km utan större problem. 
ett mål med löpningen är att förbränna fett, tighta till hela mig och bli fit. Och då måste jag även springa i regn och annat dåligt väder. 
Så heja mig. Vad har ni för mål med träning? Har ni något tips till mig med min träning? Vad ska jag göra för att slippa värk i smalbenen? 


En annan sak. Jag ska köpa en ny cykel. Den ska ta mig från punkt a till punkt b, till och från jobbet och den behöver inte vara något super exklusive. Den cykel som jag har idag rullar dåligt men har tills nu varit bra. Vad ska jag köpa? Är inne på en 7växlad 28" men sen då? Märke, butik och pris?! Gärna inte svin dyr. 


Min lilla familj! ❤️