Gick ass monday

Igår var det ny kursstart i pole. Jag stannade kvar på nivå 5 och kommer att göra det ett tag tror jag :) hur som så var träningen hur bra och rolig som helst! Balansen mellan lätt och svårt var perfekt. Och den var jobbig för musklerna. 
Idag körde jag mitt andra lunchpass med core för mina kollegor. Det var sååå mycket jobbigare idag och eftersom jag ledde passet var jag tvungen att föregå med gott exempel så jag kämpa fast jag var helt slut. Har inte riktigt återhämtat mig ännu. 

På tal om återhämtning så värkte det i hela min kropp i natt eller mest i höger smalben där jag har ont. Jag tror att kroppen läkte sig själv. Har lite ont när jag går men nästa gång jag springer så ska det BARA vara på grus/gräs/eller annat mjukt underlag. Inte på asfalt. Men fan asfaltsvägen är såå mycket finare längs älven. Nåja skogen är väl också fin!

Efter jobbet så åkte J och jag till sunoff för att få en tanke och offert på markiser.. Fyfan så dyrt det är.

Nu är vi iaf påväg till Ludde med thaimat från thaivagnen på Ersboda. Ni som inte har testat den har ju missat en viktig smakupplevelse. 

En bild från vår sköna prommis förra veckan!