Äckliga gubbar

Imorse när jag körde till jobbet så kände jag en doft av rök i bilen. Jag står ju alltid någon minut i bilkö vid bron innan jag lyckas ta mig till jobbet. Och när jag tittar åt höger ser jag en man som sitter och röker i bilen. Så jävla äckligt. För det första när man kör ska man bara köra. För det andra så sabbar man bilen nå sjukt mycket och för det tredje så är det extra äckligt att röka inne. Fyfan den personen kan vara hur bra och trevlig som helst men i mina ögon blev det en riktig lortgris, en äcklig lortgris. Usch och fy. Stay out of drogs and stay in school!
 
Nu ska jag snart springa iväg för att fixa min bryn en sväng. Lika bra att passa på innan alla pengar är borta hehe. Är lite deppig för att vi dels kollade på markiser igår som jag nämnde och för att jag betalade räkningar igår. Denna månad ska bli en mindre utgiftssugarmånad och en mer "var nöjd elin", spara och planera. 
Hoppas att jag håller det. 
 
Igår innan jag gick och la mig så smörjde och masserade jag med tigerbalsam på mitt onda smalben, sen klippte jag av en strumpa och trädde över för att få lite tryck. Så jäkla skönt. Idag känns det mycket bättre och jag ska nog springa efter jobbet. MEN på mjukt underlag. 
Funderar på promenad till elljusspåret och se det som uppvärmning, sen springa där 3,5km typ. 
Bra eller dåligt medtanke på mitt smalben?
 
#1 - - Sven-Erik:

Unless you puke, fall or faint... KEEP RUNNING!!! :)