Uppdateringen

Men hej mina fina! 
Jag har varit helt off nu ett tag. 
I fredags åkte jag och jonte hem till kära årsunda/hammarby. Vi kom fram till pappa vid halv nio och såg på lets dance avslutningen och gosa med lilla stina. På lördagen åkte vi till leklandet i gävle och toka. Jonte imponera ordentligt på stina när han stod på händer, gick på händer, hjula och gjorde bakåt volt. Ja han impa rätt brapå mig med. haha Men nu tränar hon för fullt för att stå på händer precis som oss.
Sen kollade vi in pappas nya arbetsplats, dom bygger ut och gör ett jätte fräscht nytt kontor i gävle. kontor och verkstad, mycket spännande!
 
Sen var vi "bokade" för pulled pork hos mamma. Hon hade lagat den typ hela dagen, första gången. Och första gången vi åt det typ, det är ju så poppis nu och det var supper gott. Mamma krydda med något mumsigt som gjorde att smaken blev söt. Och så åt vi det som tacos typ. Sen kom mormor och morfar upp, wenche och hela den familjen. Så vi umgicks och prata om allt möjligt, skratta och toka oss. Det var en underbar helg. 
På söndagen käkade vi lunch på granliden innan jonte och jag rullade hemåt. 
 
Nu i veckan har jag suttit och slitit men en tenta, har vaknat tidigt typ 6:30 varje morgon och pluggat till typ 17 tiden. Fy farao men nu är den klar och inskickad. Känns faktiskt bra! Vi får väl se hur det slutar. 
 
Nu har jag tagit en paus och ser lite serier. Ska snart dyka in i en kämpig lönehanterings pluggvecka.