Det är bara jag som längtar till måndagar!

Äntligen ledig, eller ledig och ledig. Har ju massor att fixa innan resan. Men ändå hur skönt som helst, kan göra allt i mitt tempo.
Måste bara tillägga att helgen har varit super trevlig. Helt fantastisk egentligen! Har haft super roligt på jobbet och allt har flytit på bra där! I fredags var jag och jonte bjudna till Sjöbris för att vara med på invigningen med hela familjen Morin. Och maten var riktigt god, jag åt en ordentligt grillad entrecote. (och gissa om jag blev retat för att jag vill ha den ordentligt grillad, men jag är inte van vid att beställa sånt som dom så jag säger det jag vill ha!)  Vi satt där rätt länge och har hur mysigt som helst, solen sken rakt i ansiketet och jag bara njöt. Äntligen kommer värmen!
Sen drog vi hem för att fixa sista detaljerna innan vi drog tilll Linnea på förfest, jonte och fredde tänkte bara hänga på en stund men det slutade med att dom stanna på balkongen där medans vi drog för att inta TC's mysiga uteservering, första gången för mig faktiskt! Mycket trevlig kväll och jag var duktig nog att inte dricka mycket alls då jag skulle jobba dagen efter och jag gick faktiskt hem tidigare. Så var det, sen har ni säkert läst inlägget jag skrev när jag kom hem...

På lördagen var det jobb först sen åka ut till täfteå för att grilla med anna och hannes. Jag verkligen älskar grillat, ge mig bara mer! Vi satt ute och åt vilket förgyllde även denna kväll eftersom utsikten där är något man kan dö för! Badade lite jacuzzi innan vi bänkade oss i soffan för att heja fram Loreen och fasiken så vi hejade. Hon var lätt bäst och därav kammade vi hem vinsten. Jag älskar att vinna!

Men fredag och lördag blev ju ordentligt bortskämda kvällar så i söndags var det hårdträning igen , och ni ska veta att jag druckit otroligt lite dricka (läsk) och har inte heller vräkt i mig godis, chips och annat knas . Jag är alltså stolt över mitt beteende, mot nya tider!
Träningen igår var riktigt jobbig! Har ett ordentligt pass som går igenom hela kroppen och tar lite mer än en timme med uppvärmning och jag använder ibland muskler jag inte visste fanns. Men jag börjar bli riktigt duktig på att pressa mig själv till max vilket är toppen!

Nu skiner solen och jag ska duscha sen sätta mig ute och njuta. Har massor att fixa idag så lika bra jag börjar.

puss, jaa nu kommer bilderna!

Middag från Sjöbris!
Frukost på balkongen, guld!
Middagen i täfteå, ursäkta att den inte är vriden!

Min fina planta hade börjat komma upp i lördags morse.
 och på lördagskvällen hade så många dykt upp!