söndagkväll

Idag åkte jonte hem. jag har varit ute och åkt båt med min moster och anders, jag har dessutom ridit.
Nu red vi i ca 1timme, har nog aldrig ridit så länge eller så långt. Det var första gången en bil körde om mig medans jag red längsvägen och jag travade för första gången. Eller Maja trava ochh jag skumpa på i sadeln. Gissa om jag har ont i rumpan nu !??! Kunde knappt cykla hem...
Bilder får ni sen, just nu myser jag bara med mina syskon och orkar inte riktigt hålla på med datorn massa.
Jag älskar iaf semester och bara njuter av allt. jobbigt dock att jonte bara hade en veckas semester nu.. Men så är det!
Visst sa jag att jag börjar längta hem? Hem till min säng, och nu till min jonte.
Vill hem och sätta igång med massa stor-matlagning och säga hejdå till Linn som snart beger sig till USA. HUR SKA JAG ÖVERLEVA!??! i don't know. detär ju hon och jonte som gör umeå så bra...

jaja, hoppas vädret är bra imån. Är sugen på lite träning, nu när jag är hemma i de vanliga krokarna så vågar jag ute och prova markerna.

puss och godnatt !

#1 - - Linn:

pussunge <3