lista

Körslaget
Snacka om att jag är taggad på de programmet.
Shiit, all power från massa starka röster. Jag älskar stora körer.

Första veckan:
1. Brolle Jr
2. Linda Bengtzing
3. Joakim
4. Agnes
5. Markolioo
6.Lotta
7. Siw

.

                                                   Fem Saker !
5- saker som inte många vet om dig.
1. jag gråter till lejonkungen när mofasa dör! ( vem gör inte de? )

2. Jag stortrivs i plattat hår.

3. jag faller stenhårt för ögonen, sen spelar person

4. jag tycker om min klasskompis.

5. blir så lätt svartsjuk. ( rysligt svartsjuk ;S  )


5- saker många vet om dig.

1. Jag är hödljud.

2. Jag har ett förskräckligt lockigt hår.
3. jag är tokig i Johnny Depp.
4. jag dansar och älskar det.
5. har ett ganska stort självförtroende.

5- låtar som betyder.
1. Drop in the ocean - steps
2. This is my life -  Kim larsen
3. If i can turn back time - Cher
4. I'm not a girl, not get a woman ( töntig jag vet! ) - britney spears
5. vacker utan spakel- håkan hellström

5- filmer som betyder.
1. I'm sam
2. 27 dresses 
3. The Holiday
4. step up
5. Coatch carter



5- personer som påverkar din åsikt.
1. Ella
2. Åsa 
3. Niklas
4. Wenche
5. Farmor ( det hon säger gör jag tvärtom)