äntligen hemma.

kom hem igår, då bar de iväg till årsunda på en gång.
somnade otroligt tidigt igår också, men jag har sovit ganska oroligt ett tag nu. förhoppningsvis går de över.
Begravningen var idag, fyfan va jobbigt. Kan inte fatta hur du kan vara så stark . Jag försökte att hålla ut, trodde de skulle bli enkelt. Men begravningen inleddes med den där låten "if i saw you in heaven" utan text och jag började min första gråtattack. sen kom det ett flertal sånna under tiden, själva cerminin höll på ungefär 1 timme i kyrkan och 1 timme på att fika. att säga adjö till Lasses förälldrar var hemskt, shit jag mumlade bara tack och gav dem en kram . mer pallade jag verkligen inte.
Skönt att allt är över, kommer verkligen verkligen sakna dig Lars Lindberg. Du blev 45år och 10 dagar, de är knappt ett liv vill min farmor lägga till. Hon blir ju nästan dubbelt så gammal.

Ikväll ska småbarna sova hos oss, de ska bli mysigt. vet inte varför, mendom ska tydligen de!
På lördag ska jagtill frida någon gång, vet inte vilken tid eller så men får ta reda på de sen.  haha vet inte riktigt vad vi ska göra heller och henne present har blivit lite knepig. skämms nästan för de, men hoppas hon har överseende med de ? ;)  hhaa

aja hejdå!!

norge