My sore body

Shit vilken trött elin det är som sitter, mot alla odds, framför datorn på kontoret. Jag låg länge i valet och kvalet om jag skulle vara hemma eller jobba. Är så sjukt trött och förkyld men så tog jag en alvedon och efter att ha lyssnat på Essis pratande/skrikande i typ 30min så gjorde jag mig iordning för jobb. 
 Och nu efter ett lunchbreak som var mer ett break än lunch eftersom att jag än så länge bara har ätit (druckigt) en smothie från naked juice bar som öppnade förra veckan. Som jag har längtat efter detta!! Smaskens.
 
Är så himla trött och slut så jag orkar inte tänka , orkar inte öppna min macka och äta. Ja jag vet ebn macka till lunch är inte det bästa men idag är det så. Köpte pinjenötter också för att smaska på, istället för en chokladkaka! Bra va?! Sjukt gott. Är pinjenötter en nöt eller är det nå annat? Jag har hört båda delarna. 
Jävligt gott iaf och det är ju bra. 
 
Min kropp är helt slut. Jag orkar typ ingenting och träningvärken i rumpen är ju inte att leka med. Brukar sällan känna så mycket av pole men nu har vi testat en massa nya trix, combos och gränser. 
Ska berätta mer om helgen senare men nu måste jag jobba på. 
Jag ska göra något som jag gillar en rutinbeskrivning. Jag älskar att berätta hur saker ska gå till och få ordning på det. Ska försöka få till en på nästan alla mina arbetsuppgifter, åtminstone de återkommande för att se vad som är onödigt jobb osv. 
 
Puss!
#1 - - VinterVild:

Ja, måste ses snart igen, o träna mer! Imorrn blir det dags igen för mig :)