Förbränning

Nu har jag förbrännt 600kalorier.. enligt spinning instruktören som för övrigt var grym! Precis i min smak. 
Lite BOOM pang på och så gav hon den där piken "är du med Elin, ger du allt" med en blick som sa lite till kan du. Och det kunde jag. Jag köttade sönder med andra ord. Detta ska bli en stående punkt i min kalender, boka av fredag FM/lunch till idiot spinning. Nästa vecka ska jag dessutom ha med mig matlåda så jag slipper äta en macka vid skrivbordet... 
Och för att jag inte ska däcka helt här vid skrivbordet så slår jag på "Something I need" med Ben Haenow. Ni vet, mitt lyckopiller. 
 
Ikväll kommer några kollegor från Kommunen till mig och vi ska äta lite middag, dricka diverse olika viner och bara umgås. Ska blir riktigt trevligt faktiskt. 
Lite synd bara att det ska inträffa exakt samma dag som Mange har inflyttningsfest men så är det. Får göra det bästa av det istället.
 
Nu ska jag fortsätta att skriva ut och posta kontrolluppgifter. SÅ himla roligt uppgift.