Sjukanmäld...

Ja hallå, hur har ni börjat er vecka? Jag har varit hemma sjuk. Allt började i fredags när jag var på AW med lönekontoret, då kände jag hur halsen var tjock och det var kämpigt att svälja. På lördagen hade jag ingen vidare matlust, tänkte inte så mycket på det utan åt när och det jag ville dvs chips och cola. Under dagen packade jag flera kartonger, åkte och såg teddes dm finalsmatch som dom vann med råge!! Och sen blev jag bjuden på middag hos Anna så spenderade kvällen där med henne och missarna. Men på kvällen satte det en jävla fart i min mage så jag våga knappt köra hem, men kom hem vid 22 och mådde sådär.
På söndagen var jag seg, sov ut och försökte äta frukost vilket inte gick så bra!! Började plugga eftersom det stod på mitt helg schema. Kom en bra bit så jag var iaf redo för denna vecka som är jobb 8-17 och tenta vecka. 
Men under söndagen så börja febern krypa på mig så lagade lite tacos men hade ingen ork eller aptit. Hällde upp godis och åt typ ingenting(!?) då är man sjuk! 
Så idag blev jag hemma, tror inte jag har haft feber men känt mig slö och orkeslös mellan alvedonerna. Kämpade dock mig igenom och gjorde hela tentan i lönehantering del 1 slutade med VG del 2 fick jag inget svar på men det kändes hyfsat. 

Imorgon fyller min stora kärlek år och jag ska iväg och jobba.
Måste tyvärr stå över träningen och det känns jävligt surt!!

Sara & jag har en utmaning denna vecka 500squats innan måndag !