we'll meet again!

åhh jag är inspirerad! så grymt inspirerad!! vi har suttit hos Anna och Martin och kollat på bilder från Thailand! det är så fint och vi kommer hitta så himla mycket roligt att göra! det kommer bli en upplevelse för allra minst för mig men säkerligen för alla! så skönt!
och, det här ger tillbaka min träningsmotivation! nu så!!
och överlag så känner jag mig redo för alla mina planer, jag längtar! kommer hålla tummarna hårt och hoppas att ni också gör det åt mig!!?

direkt efter jobbet åkte jag och Jonte till Eric och Heidi! ganska så skönt prat med dom om allt , mest för att skjuta på det känslosamma "hejdå" shit har inte inset ordentligt hur mycket den personens vänskap betyder för mig! det är coolt att man fortfarande kan få så pass betydande vänner så sent i livet!
förstå mig rätt, jag trodde att efter skolan så är det slut på de närmsta vännerna. så enligt min teori skulle då Angelika bli min sista bästa vän! men så fel jag hade, Linn kom! och Johanna! och Eric! sen bästa vän och bästa vän är väl dumt att säga för då blir nästan alla mina vänner min bästa vän!
fast, dom är egentligen alla mina bästa!! älskade vänner!
åter till Eric! vi kommer ses igen, absolut! antingen kommer jag och Linn och våldgästar! eller jag och Jonte när vi är där och tävlar!!
det blev iaf jobbigt att säga hejdå, tårar var nära!
men det jag skulle säga, nu när Eric har varit ifrån coop i 2veckor har det varit .... inte alls jätte bra! det har funkat men det har inte varit som det borde!!!

nu ska jag vara social! puss vi ses!! :-)