don't stop belivin'

just nu sitter jag i soffan och går igenom för ca 100:e gången om jag glömmer något super viktigt i packningen. Men jag tror inte det, det är mycket som måste packas ner i sista stund. Som används dagligen och sånt hatar jag.. jag blir så stressad av att inte kunna packa ihop allt..
Men överlag ska det vara klart. Det måste det vara, hinner inte sen.
 
Direkt efter jobbet så kom jonte och ludde och hämta mig, vi åkte till jontes föräldrar och käkade. Martin hade gjort jätte god kyckling med nudlar til. Mumma. fick även med mig en matlåda till jobbet imån. Det uppskattas ! :)
Sen satt vi där och mös med lite glass och prat om allt möjligt. Jag gillar dom eftermiddagarna, sen var det dags att åka tillbaka till stan. Jonte och ludde skulle på bio men eftersom jag knappt kan sova en hel natt utan att vakna nu så valde jag att gå hem och packa och fixa. Filmen var väl inte någon som tok lockade mig heller, dessutom har vi varit på bio lite mycket denna månad.. (och vecka)
hoppas Jonte kommer tillbaka snart så man får kramas lite, vi har knappt hunnit ta i varann sen vi sluta och än mindre pratat om något. Det är jobbigt, väldigt frustrerande. Då vill jag bara ringa han när han är på bio för att berätta saker som jag har tänkt på och kommit på.
Blev ingen träning idag, det gör inget! Hinnwe man inte, så hinner man inte.
 
Har sytt ihop en jätte fin klänning som en knapp hade lossnat på. Det gick bra, jag är lite händig ändå-på ett bra sätt. Eller? haha
 
nu är jag pepp på fest och spanien, väääääärme. Ge miiiig!!