Apartment


Ni har ju redan sett vardagsrummet, men nu får ni även se det vi ser när vi sitter i soffan/står i dörröppningen som jag gör just nu. Just det, det är en ljusdior runt tvn och det är mycket snyggare irl. På bilden var det inte speciellt snyggt alls. haha


Vårt underbara sovrum!


Detaljer i sovrummet, plus att man ser ut på balkongen och in i vårt lilla fönster i köket.


Min favorit detalj i köket, hängande över vårt vackra köksbord. Och då menar jag de två ljuslyktorna ihop, det är riktigt fint! =)


En annan favorit i köket!! 


Lilla fönstret i köket. Med ett familjefoto från vår topppen semester i spaninen förra hösten. Villl tillbaka, ge mig 10 000över så jag kan åka på resa!


Vårt extra rum, som inte alls är planerat eller perfekt. Långt ifrån, men det är vårt projekt. Vi ska bara komma på vad vi vill göra! haha


Det var det. Så bor vi! Just det, jag glömde visa köket och badrummet. En annan dag!
#1 - - Mikaela:

Varma tomater! det har jag inte hört förr. Jag tror Barbro har bra koll på det där, vi har diskuterat lite om örter osv förut :) sånt gillar jag!



Vad fint ni får det i lägenheten! hoppas allt är bra?!

#2 - - Anna Olofsson:

Elin, visa hela lägenheten, kök och badrum, är så sugen på att se hur ni bor :) Jag har flyttat till storvik hör och häpna, men jag trivs jätte bra där :)