sjukhuset

Det började med att jag hade ont i ryggen, fick det när jag åkte hem från jonte. Och eftersom jag körde så tänkte jag att det var för att jag var seg i ryggen bara. Men sen när vi var på anderstorp så blev det värre, jag fick ont i magen också och det var riktigt jobbigt att bara vara. Ville helst bara ligga kvar på hotellet hela helgen och slöa. Men ville inte vara ensam och dessutom så ville jag titta på mitt hjärta.
På söndagen när vi åkte till arlanda låg jag hela vägen dit,det gjorde så ont i magen och jag somna då och då. Började även få lite feber men trodde att det var för att jag varit så kall.

På måndagen gick jag upp 6.00 för att jobba, när jag kom hem var jag helt slutkörd ( och då körde jag bara halvdag) Jag somna på soffan osv. Dock höll jag mig igång och gjorde massa olika saker men jag minns inte vad just nu. Likadant på tisdagen förutom att då hade vi kalas för tvillingarna som fyllde 2 år.
Jag blev liggande hela kvällen, blev sämre och sämre. Min feber bara steg och värken plågade mig som fan! Och vi ringde rådgivningen som sa att vi skulle till hälsocentralen dagen därpå.

onsdag, vi åker till hälsocentralen . vi fick en tidig tid direkt vilket var bra, för jag hade så ont. Det var strax innan lunch så vi skulle hem och äta. Men icke, jag har en sänka på 200/8 . Vi blev skickade till akuten i gävle och där gick det fort. De tog provet och klämde och kände, jag fick berätta min historia igen.
De stack mig flera gånger för att de inte fick tag på nå blod och tårarna forsade från min kind. I samma veva berättar de att min puls och värden är så höga att jag blir kvar över natten.
Och det blir jag tills på fredag vid lunch....
Under tiden går jag med och fick göra ultraljud. Mina njurar var ordentligt svällda.

Min prognos, en troligen högurinvägsinfektion. Njurbäckeninfektion. Fyfan vilken smärta.