Aldrig varit med om någon värre/bättre överraskning

Igår hade jag en rätt kass morgon! Fick stressa ut och skotta snö (bakishuvudvärk och ingen frukost).. Sen stressa iväg till rallyt, vi skulle titta på sista sträckan. Och väl där hade vi 20min på oss att gå typ 3,5 km för att stå på ett topp ställe..i täckbyxor osv..ganska jobbigt och gissa om svetten rann på ryggen och överallt! Helt otroligt:) men det var värt det . Lite jobbigt var det när vi skulle gå/springa tillbaka eftersom det kom bilar med max 1minuts mellan rum..och vi skulle hinna ta oss så långt som möjligt! Ganska bra motion måste jag säga:) MEN när jag kom hem var jag lite sur igen och ville upp på mitt rum. Så kände jag en stark kill parfym doft och tänkte "vem fan har varit in på mitt rum?" sen titta jag åt höger och där låg jonte, mikaela och Lalla. Gissa om jag fick en chock :-o jonte som sagt att han skulle på fest. Haha surpuppa som jag är fick ju skämmas för att jag blev lite sur. Haha men nu sitter jag i jontes bil med hela gänget och åker tidigare till umeå :) pusspuss