25 dec 2010

Oj, vilken jul!  hahha helt otroligt!
Hade mitt hjärta varit hemma så hade den troligtvis slagit alla rekord.
Igår på julafton så jobbade jag först till 15, skyndade mig hem för att se så mycket som möjligt av kalle !
Sen börja vi förbereda julmaten och det var då allt tok börja. Vi var ju hela tjocka släkten hos mamma så det var fullt med folk, rummet var fullt med julklappar och barn. Precis som det ska vara på en jul!
Efter att jag smuttat på snapsen så kommer jag på att "fan, kameran är uppe! Så jag sätter av i full galopp för att hämta den och på högsta trappsteget så halkar jag och skrapar upp knät och slår i smalbenet. Ont som fan gör det!!

men så kan det gå. Efter att vi hade ätit så började vi öppna alla julklappar och det var verkligen lyckat!!
Idag firade vi jul hos pappa, dock utan julmat vilket var skönt!
Jag har fått extra lysen till bilen, verktyg, bensinpengar, pengar, batteriladdare, bogserlina, kläder, godis, flytta hemifrån saker och massa massa mer :) Riktigt lyckad jul!

Och nu ikväll fortsätter den med kina, topptjejer och utgång !   hehe , feel's like it gonna be awsome!!

babby, taack för julklappen. Jag älskar dig!! PUSS KOM HEM NU!