Nya tag

 
Igår hade jag min första matte C lektion, det gick bra och kändes spännande. Vi har det med massa andra, vi är typ 6 från smhp och resten är någon sam linje. Men det kommer nog gå bra för vet typ vilka de flesta är ändå.
Ja,det blev inte mycket bloggande för mig igår & det var för den enkla anledningen att jag inte var på humör. Jag ville inte alls sätta mig här och skriva massa skit saker.. Jag skrev nämligen mitt teoriprov igår och det gick inte alls. Och det är inte något man direkt gärna berättar, det är faktiskt jobbigt.
För mig var den en riktigt jobbig dag igår och jag ville bara gå under, för innan provet var jag så säker på teorin och sen är det den som failar. Jag fick 50 poäng och gränsen låg på 52 så det kändes förjävligt. Speciellt när det var saker jag inte kunde, hade inte en enda susning om vad som var rätt så ....
Angelika och fredrik (fredrik i baksätet) körde in mig till gävle och sen efteråt väntade sophie på mig. Och det var bra, för jag höll på bryta ihop, det blev skit jobbigt.
Sen körde hon hem mig och lät mig vara ifred det var snällt,du är en ängel gumman ! Efter att jag varit på mitt rum i någon timme kom jag ner igen och gjorde ett nytt test , 68/70... HAHA jag dör!

Så sen laddade jag om för idag hade jag uppkörning, OCH JAG KLARADE DET :) yes, nu har jag bara teorin kvar! & den är ändå inte så farlig att göra om. Det värsta är borta, tjihoo!! I'm happy and sick... it suck's.
Men imån är det praktik som gäller :) ska vila mig ordentligt nu så jag orkar hela långa dagen, och nästa och nästa och sen är det helg och då kommer min älskling :)

haha oj, vilket långt inlägg det blev. Men för er som bara skummar så står det om teoriprovet...
#1 - - frida:

har du samma praktikplats som förra året? :)

#2 - - elin:

ja det har jag :)

#3 - - Jossan:

GRATTIS till att du klarade uppkörningen! :D Puss!



Svar Naw tack sötis! :D

#4 - - pruttella:

yey GRATTIS till en fixad uppkörning! håller typ alla mina tummar för dig och teorin nu!