8 jobbiga dagar, kämpa kämpa!

Det känns som en lättnad nu när det bara är 8 dagar kvar till skolavslutningen och betygen börjar säkras. Det som tynger just nu är väl mina tre prov och ett tal som är lite kämpigt. Jag som har dragit ut på matteprovet har det idag, kanske går det bra fast jag inte riktigt kan det. Men jag kan inte få bättre än G där, men jag är jätte happy för ett G i matte, medtanke på hur svårt jag har för det. Och sen på fredag smäller det, då har jag svenska tal som ska handla om miljön & ett stor NK prov, får jag tillräckligt bra där kan jag få VG. troligen kan jag få det om jag får G också. Grejen är den att ekologi är så tråkigt och så mycket sidor att läsa att jag inte känner för att sätta mig ner och förstå alla 25 sidor i boken,. Men jag får göra så gott jag kan idag, och skippa träningen och crossen. Suck! Inget liv i 8 veckor kanske ? Men så skönt det kommer känns på skolavslutningen om jag verkligen fixar allt nu.
På måndag har jag företagsekonomiprov också, roligt...

På torsdag & fredag ska vi fixa med bilen, tävling i helgen. Faktiskt så känns det inte som om tävlingen passar bra in nu, men vi har inte tid nå mycket mer. Tävling nu och nästa helg, sen dröjer det ett tag och jag får stå ut med att titta på eddie och älskling :) Men det är inget jag klagar över.

puss.