tänk posetivit girl !

tänka sig, nu är dejul igen strax. ett år har gått sedan jag var så här . jag bliralltid så glad och trissad. skulle kunna hoppa tandemfallskärm, vilket är en stordröm!  Men jag tror jag avstår när jag väl är i flyget, har en väldigt dryg höjdskräck.  Men nu tillbaka till de viktiga, julen gör mig ung. haha eller nej , för ung är jag . den gör mig liten,  jag blir ungefär 6 år på en gång och längtar till att få öppna alla julklappar, titta på kalle, klä granen, titta på julkalendern, allt sånt där är så mysigt. medans jag även är min egen  ålder, köper små halvt billiga julklappar till alla jag tkr behöver. eller ngt sånt. Jag älskar köpa julklappar när ajg kommer igång. synd att pengarna försvinner bara . 
jag är nog inte en bra tjej att dejta under jule tiden kan jag tänka mig. haha men underbart är de, alla levande öjus och chocklader i massor. 

dessutom blomstrar min kärlek iväg extra mycke nu på vintern och kring jul. men såklart ska allt bara bli knas också. allt är egentlign förutsägbart, säg bara mitt namn Elin Pauline Lundqvist. Jasså hon som aldrig lyckas.  INte bra betyg, kommer inte in dit hon vill, sträcker sig efter för mycke. klarar aldrig av ett långt seriöst förhållande. varför är de så med mig?  kommentera och säga vafan ni tror ?!!
#1 - - Linaa:

du vill alltid ha nya äventyr och upptäcka nya saker elin !