Pain in my tummy.

God morron! 
 
Den här veckan har jag verkligen lagt mig tidigt (det har inte varit något sevärt på tv) och klivit upp direkt när klockan ringt på morgonen, detta betyder att jag har varit morgon pigg och ändå utvilad till max. Super skönt!
 
Igår hade jag en klockren dag på jobbet, allt flöt på. Jag fick både ris och ros för mitt arbete vilket är himla bra och spännande, gärna i den ordningen för då minns man det positiva som man fick senast när man går hem för dagen. Satt kvar på jobbet och jobbade en dryg timme igår också för att få klart de saker som inte har blivit prioriterade på länge. Idag är lite liknande dag, jag ska köra på med oprioriterade saker och få dem ur vägen. Det är sådan skön känsla! Nog om jobbet. 
 
På lunchen igår knatade jag ner till gymmet och körde stenhårt mag och ryggpass. Hade lite för mycket övningar för att köra på en lunch. Jag hann inte stretcha och knappt att jag hann äta lunchen. Nåväl, jag får väl tänka om. Men jag fick upp lite flås och köttade på med mage och rygg. Jag tycker att det är lite svårt att träna mage just för att jag gärna inte har så tunga vikter om jag ens har någon vikt utan försöker göra fler repitioner och det är ju drygt. Sugande jobbigt hela tiden, som att springa en väg som lutar 5-10% uppåt. Men det kändes ändå helt ok. 
Det jobbiga idag är ju att ha träningsvärk både i mage OCH rygg. Hahah hela mittendelen av Elin är ju liksom i smärta. 
 
Imorse var jag på jobbet innan halv 7. Bra Elin!!!