Spinning på lunchen

Det här är så himla bra. För två veckor sedan så sa jag till en tjej att jag skulle med på spinningen idag- det är första tillfället idag. Därefter har hon frågat eller mer sagt att visst ska du med på fredag, och jag har glatt sagt ja!
Nu sitter jag här och ska vara ombytt och klar om 40min för att sedan åka till Träna där vi har vår fredags-lunchspinning. Och näni, jag är inte speciellt peppad. Har sån himla träningsvärk i kroppen från igår och vill bara "jobba" i mitt egna tempo. Men på fikat så kom hon till mig och kolla, visst ska du med idag? Ja sa jag igen. Hon är faktiskt riktigt motiverande och peppande så det kändes bättre. Och jag lovade att möta dem där innan kl 11.
Passet är 11:15-12:00 och sen ska jag kasta i mig lite lunch och jobba. 
 
Jag har iaf blandat lite PWO och ska dricka den för att bli pigg eller orka träna eller nåttt. Psykiskt tror jag men äsch. Den är super god! Smakar som pressad apelsin, även den där bismaken från skalet har dom lyckats få med. Inte lika stort plus kanske. 
Heja mig.