just dance

God Morgon, underbara måndag... 
jag är så otroligt trött idag men ändå tog jag mig till jobbet till halv 8. Jag gör allt för att komma hem så tidigt som möjligt ikväll eftersom mamma, moster, billie och otilia, josef,alva och linnea kommer i eftermiddag. 
Det kommer att vara fullt hus några dagar med andra ord, men det är så himla roligt. Det blev ju rätt tomt igår när Anna kom och hämtade katterna. Och dom ville verkligen inte hem, Stella sprang och gömde sig och Alice hon lyfta knappt huvudet för att titta på Anna. haha det var som med småbarn som inte vill hem från kompis. 
 
Hur som helst så idag är "sista dagen" men direkt lönearbete för idag skickas lönen till banken. Puh. Då får jag pusta ut lite och ta tag i alla miljoners rapporter som ska skicka ut. Har lagt in och fått ledigt på onsdag så det ska bli skönt med en heldag med hela skaran. Och en paus mitt i veckan är ju rena lyxen!
 
Hur har en helg varit? Min har varit relativ lugn förutom en massa städ, fix och utgång. På söndagen bestämde jag mig för att inte vara bakis och gjorde massa bra saker som typ att fylla spolarvätska i bilen, handla, slänga papper och panta. Hade även planerat in fri träning igår kväll och det gick helt ok. Jag hade tänkt att bara typ stretcha och ta det lugnt, men körde en del combos. Mest stod jag väl och titta på Sara när hon körde det ena avancerade tricket efter det andra. Börjar bli lite nervös inför 5:an eftersom jag är lite feg och inte tror att jag fixar saker som jag många gånger faktiskt sätter. 
 
Nåväl, en vecka kvar. Denna vecka är det koreografi.
Det här är min plan för veckan just nu, inte mycket är spikat men det känns bra. 
Haadeeeee!