Wakeupcall

Hej! 
Jag.måste.bli.bättre.på.att.äta.mindre.godis.och.sockersaker.punkt.
Herregud vad jag "unnar" mig och "förtjänar" söt saker. Sen scrollar jag runt på IG och får girlcrush på girlcrush på massa snygg brudar med (enligt mig) perfekt kroppar. Och dom har knappats byggts med socker och godis. Jag måste ofta ge mig själv en bitchslap/vaknauppsamtal för att faktiskt inse att "nej Elin, det är bra nu!" "Du förtjänar inte alltid gosaker". Jag har sällan ångest för det jag stoppar i mig osv men såna gånger så kryper den faktiskt fram. 
Nåja!! Nu ska jag bli 110% frisk och träna hårt innan en lång ledighet. Kommer spendera mesta delen "hemma i Gävle" för närmare vänner är det såklart årsunda och GH. Har kollat upp möjligheten till att träna på Pole poison i Gävle under denna tid & det ska gå great! Ska nog kolla upp den andra stuidon också så jag har alternativ.

Puss & kram!