Back in the game

Hej hej bloggisen! Haha var bara tvungen att skriva så. Men på riktigt hej! Ser att många är in och läser eller håller koll. Jag har faktiskt påbörjat flera inlägg men lessnat och slutat skriva. 
Men nu så. I samband med att träningen går bättre så börjar jag skriva igen. Det är både skönt Och bra för mig att använda mig av bloggen för att hålla koll och behålla min motivation till träning. 
Den här veckan köpte (snåla) jag och Josefin träningskort på träna, 20kr för 20dagar och ikväll var vi på första passer ihop. Det blev bodybalance och det var super jobbigt och skönt. Såhär kommer min vecka att se ut: 
Tors- springa 
Fre- cx och RPM på lunchen och/eller kvällspole (är gräsänka och kan passa på) 
Lö- bodybalance och kanske cx 
Sö- dans-prova-på. Tänkte testa lite olika stilar typ balett, dancehall, ev house och jazz. Är super sugen att börja dansa igen så perfekt med lite prova på.

Är btw super glad att tjejerna jag hänger med mest Sara och Josefin är så inne i träning-nyttigmat-menoxåvin-tänket lite lika som mig. Nu är vi liksom tre som kan peppa, pusha och motivera varandra. As bra! Vi (dvs jag) börjar med en cykeltur till jobbet. Woopeliwoop!