Största misstaget....

Igår efter jobbet så åkte jag och Jonte förbi huset. De håller på sätter in köket nu och fasen så fiiiiiint! Man blir ju typ knäpp av att veta hur bra smak man har. hehe 
Nä men det blir super nice och jag är jätte nöjd. Innan vi åkte så gick vi en vända i huset för att se vad dom har gjjort och det ser vi till vår fasa att dom har satt upp ett skit fult element i badrummet. Mitt i rummet i princip också, verkligen på en konstig placering men saken är att vi inte ska ha ett element där.... Men där satt det, borrat i 4st kakelplattor. Det blir ju bara för dom att göra om och göra rätt. Vi ska ha en vattenburen handdukstork där ist. 
Så drygt, och typiskt. Kommunikationen har det blivit lite missar på här och var men det där var kanske det som genererade i mest mer arbete för dem, förutom när dom drog elen helt fel i köket. 
 
Hur som helst så börjar det närma sig med stormsteg, jätte steg faktiskt! 
 
När vi kom hem sen så hade Martin gjort köttsoppa, riktigt gott. Och efter maten blev det en timmes promenad för mig. Först prata jag med mamma och sen med sandra. Riktigt skönt måste jag säga.
 
Och jag var dödstrött efter jobbet igår, imorse när klockan ringde var jag inte lika happy över att få gå upp på morgonen och jobba. haha. Ikväll är det träning som gäller och sedan ska jag duscha och sova. 
SKÖNT!