Comeback

Hej! 
Idag gör jag comeback på mitt sommarjobb. Ska jobba här till och med nästa måndag så precis en vecka. Det känns skönt. Konstigt nog så känns det riktigt bra att få gå upp tidigt på morgonen och göra sig iordning inför dagen.
Nedräkningen till inflytt har väl smått börjat nu. Det är 3-4 veckor kvar, vi vet inte exakt datum konstigt nog. Mest troligt för att jag inte är den som har kontakten med byggfirman..
Hur som helst, fyller då vecka 1 med jobb på kommunen & 25-års fest á 90-tals tema.
Vecka 2 med skola och min sista lediga fredag ska spenderas med sovmorgon, mitt på dagen träning och en festival. Life in color som jag pratat om förut. 
Vecka 3 börjar jag mitt nya jobb och kommer förmodligen att vara super trött när helgen kommer. VIPS så har det gått tre veckor och vi kan sen flytta in utan några som helst andra planer. Bra va? 
Dessutom så vecka 3 är det bara 2 månader kvar till examen!