Tävling

alltså, åååååh!!
Höll nyss på att skriva värsta glädjeinlägget men kom på att jag inte har nämnt detta i bloggen så ni skulle fatta nada.
Jag har tränat, koreograferat och filmat en ansökan till en Pole tävling nere i Göteborg. Sista ansökan var 20oktober och idag fick vi besked, jag kom med!! Och inte bara jag, Ida och Frida också. Så jävla roligt! Nu är jag lyckligast i världen, firar ju 6år med världens bästa grabb idag också så perfekt!
 
Bara att ladda och träna som fasen på spinny osv för att kunna sätta den där koreografin som jag har tänkt inför tävlingen. Det är inte samma och ska inte ens vara samma låt.
Klädsel och låt ska godkännas av juryn innan så jag måste ganska snart bestämma mig. Vet dock redan vad jag ska ha på mig tror jag!
 
Men FATTAR NI?! jag ska tävla i pole. Jag har saknat tävlingar, sa senast till Jonte igår att jag saknade att tävla i folkrace och nu ska jag alltså debutera i denna tävling. Eller, jag har inte tackat ja ännu men fasen. JAG SKA!!