Händelserik Onsdag

heeeey baberiba!
 
Idag har vår brevlåda kommit. Sån konstig lycka man kan känna för nå sånt? haha helt sjukt.
Skickar Jonte att hämta den i Täfteå eftersom han slutar före mig och så kan jag börja med maten när jag kommer hem. Sa jag att jag gjorde världens goaste mat igår?
Nämligen kött i min favvosås. Dragon och senapssås. Och jag är inget fan av senap, men mumma vad jag älskar denna sås.
Man ska blanda grädde med stekspa och diljonsenap. Ta bort köttet som man har stekt alltså och så håller man i ingredienserna. Det är dragon, kalvfond, honung, citron, salt och peppar och det jag nämnde innan och fasen så gott det är. Det var super gött att ha det i matlåda idag så ska lägga ner lika mycket kärlek i min middag ikväll.
 
 Vill ni ha ett riktigt recept så säg till så fixar jag det. För alla borde prova att laga det. MUMMA!
 
För övrigt så var jag och fixade mina bryn på lunchen. Så jäkla skönt att ha dem fina i några veckor iaf. Har ju hittat en tjej på face som är grym! Hon förstår mig verkligen och gör perfekt bryn.
Slutade även med att jag köpte nytt ansiktsvatten och dagkräm. Dagkrämen har varit slut länge men har dragit mig för att köpa en och använt en annan dålig som jag har haft hemma. Fasen så det märks snabbt på hyn. Och ansiktsvattnet har jag snålat på som sjutton för att det snart är slut.
 
Det är sån skön och lyxig känsla att köpa och komma hem med nya ansiktsprodukter. Först och främst så är det fina produkter som jag vet kommer göra susen för min hy men så är de så fina också. Skulle ju lätt kunna ha mina alla miljoners miljarders flaskor framme. Både till hår, hy och kropp bara för att det är så förbannat snygga.
 
Den här ansiktsserien som jag har börjat med ny är grym. Den är så skön och fin och heter Bioline. Dagkrämen som jag använder är mot rodnader och heter typ nånting blåbär och är då lila. Den är väldigt mjuk och skön samt lugnande. PERFEKT!
Vilket blandat inlägg det här blev. Alltifrån brevlåda till mat till rengöring. Men ja, sån är ju jag. Allt-i-ett ;)
 
P.S jag har druckit julmust för första gången (tänkte skriva i år men kom på att jag nog drack i januari) i vinter. GOTT!