Vart gömmer sig bankdosan?

Om jag var en bankdosa, vart skulle jag ligga då!?.... Ja min bankdosa är borta, helt putsväck. Lagomt tills det är dags att betala räkningar. Undra om det är en anledning till att slippa? hehe ;) 
 
På riktigt så är min bankdosa super borta. Jag har letat överallt där den brukar vara dvs i jacka, handväskan, bilden, på hylla och vid trådbacken för kläderna... Ingenstans är den. 
 
Imorse var jag inte alls lika pigg som igår på att ta mig upp. Jag sov och sov och sov och halv 9 var jag på jobbet idag..Vakna upp med lite värk i höften idag också.. fasen! Jag som tänkte att jag skulle klara den här perioden innan tävlingen så bra med skador och allt möjligt. 
 
Igår skulle jag ju umgås med min prins. Det sluta i att Lalla och sara, och lilla tila, kom förbi och kollade in huset, provade stången och umgicks. Vi såg lite tv, käkade fikabröd och ja.. jag och sara hängde mest vid stången med tila. Ni ska få se en rolig bild från det sen. 
Efter PH åkte dom hem och vi ramlade i säng, pang sa det så sov vi båda. 
 
 
 
#1 - - Nisse:

Koolt att ha bankdosa, skaffa Mobilt BankID istället..? :)

#2 - - Nisse:

Koolt att ha bankdosa, skaffa Mobilt BankID istället..? :)

Svar: har ju det, men ska man lägga till nya personer att sätta över pengar till så funkar inte det. :)
elin