Nerver av stål

Hola!
Idag är det fasen torsdag. Jag trodde fredag.. Shit så dålig jag är på dagar nu!

Jag försov mig imorse också, sån tur att vi har flex så jag inte behöver känna mig sen eller stressad. Även fast jag kände mig det ändå så gjorde jag ju mig klar som vanligt, kanske lite snabbare bara. Men jag trodde att klockan var 6:20 och att jag kunde snooza till 6:40 eller senast 7:20. hmm klockan var alltså 7:20 och när jag väl sätter mig upp i sängen är klockan liksom 7:50.... Så trött på mig själv.
Men det gjorde inget, fick ta martins bil bara (vår bil skulle besiktigas idag) så jag kom hyfsat i bra tid.

Men ikväll ska vi käka middag på allstar vid 17 tiden. Ja kanske inte världens lyxigaste restaurang men jag gillar att äta där. Helt ok i pris och jävligt god mat, dessutom får man popcorn!!
Som att vi inte kommer få nog av det ikv, blir ju tidig bio redan vid 19.

Sen blev jag påmind om att vi ska käka middag och gå på bio nästa vecka med jobbet. hehe, vilken lyx jag har nu! Perfekt sätt att slappana av på efter tävlingen.

Har fått super mycket fina kommentarer på vår fb polefit sida. Både jag och frida har blivit hyllade där och det känns hur spännande som helst. Men ändå så overkligt. Liksom, jag kommer typ fatta det på lördag morgon när vi måste gå upp tidigt för att vara på mässan i bra tid. typ, OMG!

Jag har alltid dåliga nerver innan tävling och just innan starten i alla tävlingar jag har kört så har jag vart galet nervös. Men då har jag fan suttit i en bil och inte presterat allt själv. Nu hänger det bara på mig, min kropp, min ork och min styrka. OMGAAAAD!!