In i det sista

Sitter just nu med ett glas cider som har tagit sjukt lång tid att dricka , haha! In väntar sista utkastet på vår rapport för grupparbetet som ska in ikväll 23:59!? Små panik att man ska hinna läsa igenom och vara lite kritisk mot oss själva. Men fasen jag tror vi har gjort ett ypperligt jobb som inte behöver ändras.  Har ett fruktansvärt sug att öva handstående också så ska nog snart avvika från inglasningen och sällskapet. Ludde dök upp ikväll också då det var riktigt trevligt dock ingen Nadia, hon tränar ju fotboll som en galning, lite avis faktiskt. Saknar fotbollen med en blandad hatkärlek-känsla. 

Imorgon ska jag iaf plugga engelskan, träna pole dvs äta en grym lunch så jag orkar med det! Hämta yranbiljetter, jonte bjöd mig och det slutade med vip. Tack älsko!! Sen ska jag plugga lite mer och käka på sjöbris! 

Ha en bra kristen torsdag mina vänner!