Igång med träningen igen.

Imorse fick jag åka med anna till jobbet och det var skönt, även om jag gärna sovit 20min tilll och tagit bussen så tog jag mig upp. 
Gjorde mig iordning, packade träningsväskan, packade dagens matlådor och åkte med. Hon skulle ha ett möte kl 8 på jobbet och jag var därför jätte tidig på jobbet,tror att jag stämplade in innan halv 8. 
I eftermiddag ska jag til Walk-in Estetic och ta bort mina födelsemärken. Är lite nervös eftersom jag inte har varit där tidigare så vet inte exakt vad som ska hända eller hur, vet bara att det tar ca 30min. 
Sen ikväll har jag bokat in poleträning, jag har studion öppen idag och imorgon. Efter en helg med sophie i stockholm, god mat och mycket drinkar så känner jag mig grymt trött men också super taggad på att träna ikväll. 
Ska hitta min ork efter lunch tänkte jag, ska äta en av mina favvo-snabbmaträtter, fiskbullar i hummersås och ris. 
Är ju uppväxt på fiskbullar i alla dess slag och fasen så enkelt det är. Vi brukar alltid köpa med oss fiskbullar från norge då deras är större och inte ligger i färdig sås utan då gör jag mormors vitsås så blir det dödligt gott. Och till den är det obligatoriskt med potatis. 
På tal om det, mormor jag vill ha din vitsås nästa gång jag kommer hem. :) Och fiskbullar med potatis såklart. 
 
Hur som helst, fokusera elin! Jag är som sagt super trött men taggad. Ska göra några av de trixen jag kan samt prova ett par nya. 
Ha en bra dag! 
I know I will. 
 
 
Veckansmål: 2 träningspass. Mitt mål i sommar är ju två pass i veckan och än så länge så håller jag det :) Heja mig!