Ett steg närmare

Igår efter jobbet drog jag snabbt till studion och körde ett pass, riktigt roligt för det kom lite olika folk dit bla jessica så vi körde lite trix och peppade varandra bra. Satte en ännu säkrare poleflag än sist men den är inte alls perfekt. Och som ni kanske har sett på videon som jag la upp så går det framåt, kan nu göra rätt många trix i rad utan att dö av smärta eller ramla ner. SÅ KUL!!
Sen köttade jag ben och mage det var jobbigt men roligt.
 
Efter träningen duschade jag av mig och åkte till gokartbanan för att invänta jonte och kolla middagsplaner. Kastade i mig två korvar på banan eftersom jag var sjukt skakis efter träningen. Sen åkte vi till stugan och käka grillat. Drog och hämta upp mange för att köra han till stan, tillbaka till täfteå för att gå och sova.
Slängde ett snabbt öga på det berg av disk som har bildats i vår diskho. Och nej vi har inte gjort det själ, det är nämligen så att tedde med vänner är i huset på dagarna och stökar ner som fasen.
 
Jajaj jag ska inte lägga någon energi på det. Vaknade utvilad imorse och det var otroligt skönt medtanke på hur trött jag varit och att jag ändå la mig sent igår.
Idag ska jag unna mig lite ansiktsbehandling och ögonbrynsfix. Har dessutom betalat mina räkningar idag och det känns för första gången på länge skönt efteråt.
Nu skriker min mage efter mat så hejdå !