Boosta motivationen

Hej & godmorgon!
 
Jag har blivit en sjukt trött morgontrött person. Har alltid varit seg och trött på morgonen men just nu är det extremt. Dock lägger jag mig sent på kvällen också så det bidrar ju en hel del. Men jag blir riktigt trött på mig själv.
Igår gick min träning hyfsat., Börjar bli så less på att aldrig ha grepp, vilket ingen har pga värmen. Men man kniper åt som fan och hoppas på det bästa, många gånger blir det inte det bästa.  hhahha
Efter träningen åkte jag till kartingområdet och shit vilka minnen som blossar upp. Hela min barndom bestod ju att att hänga i depå och karting camping. SÅ MYSIGT!
Så underbart att se alla tonåringar som hänger med varandra, tokar och busar. Det ger massvis med minnen!
Har ni vägarna förbi Umeå i helgen eller veckan tycker jag ni ska stanna och titta.
 
En sak som kan ge dig sjukt mycket självförtroende eller åtminstone ger mig självförtroende, det är när man speglar sig (spelar ingen roll att det är på morgonen och du har morgonshape, dvs inte ätit ett dugg på flera timmar och bara sovit) och så ser man små linjer och konturer på magen. Så pass små att de inte alls syns på kort eller kanske inte ens i andras ögon, men i dina. I din spegelbild så ser du linjerna, du känner dig stark och så jäkla mycket mer motiverad till att svettas och pinas. Heja, idag blir det bra fyspass i studion.