Svårt att sova

God kväll!! Jag har inte hunnit med att blogga något alls idag (läs tisdag) eftersom jag varit på resande fot. Packade hela morgonen och stöds lägenheten inför sista visningen! 
Sen vid 13tiden tog jag tåget till övik, åkte därifrån med Cilla och vi kom fram i ösd kvart i fem ungefär. Vid 18:20 hade jag hunnit med en sväng på den trevliga staden, hit vill jag åka och shoppa på riktigt någon helg! Och ätit en super god pizza och checkat in på hotellet. Och därefter har jag suttit på rummet med datorn i knät och pluggat och pluggat och pluggat! Gick så otroligt bra, jag pluggat faktiskt bra på hotell. Borde åka iväg oftare och plugga ;) haha
Jag har nu kommit ikapp och förbi, nästan iaf! Tänkte köra mer i morgon (läs onsdag). Denna kurs är ju min favorit vid nuläget och den har ett lugnt tempo. Så om jag kör en rivstart med den så kan jag fokusera fullt på de andre kurserna! Så är min plan nu :) ska försök tenta bort denna ganska fort! Verkar som att vi har en tenta i denna kurs och sen ska vi typ avveckla företaget som vi använder oss av och det ingår säkert i betygsättningen men inte som ett prov. Vad jag har förstått! 

vid 22-tiden kom Jessica till hotellet och då satt vi och snacka fram till kanske halv tolv. Sen blev vi små trött. Men varför är jag då vaken nu? Klockan är ju 01:25..jo jag drack ju en Celsius vid 18-19 tiden och drack då inte upp den. Så när Jessica lämna mitt rum drack jag sista klunken typ en stor klunk. Nu är jag super pigg! Så tills för en liten stund sen har jag då pluggat! Men jag måste slappna av och sova nu, frukosten stänger 9 imorgon och vi börjar 10. Det tar ca 20min att gå dit och jag vill ju inte se helt lost och nyvaken ut. 
Ett tips tänk dig för innan du dricker Celsius, men annars är den fantastiskt god tycker jag. Nyttig eller inte bryr jag mig inte om! Det MÅSTE vara bättre än all min jävla cola iaf!! 


Här har ni en bild på en taggad Elin på G till tåget. Såhär löd texten "nu drar jag, min biceps och mitt blåmärke till ösd för att bli utbildad" 

Grymt viktigt att jag fick stå med OCH med referenser att jag kört kart och folkräcer! As coolt, tack älskling! Sen att han och hans bröder fick typ 4 sidor är väl inge coolt?! Köp den rally & racing nr 3 2014. Kommer nog ut vilken dag som helst! 



Min humor en kväll! När Eddie, Emil och David var upp hos oss så satt vi en hel kväll och kom på egna oturs Olga citat. Så sa vi hela tiden efter vi sagt de vi kommit på "oturs Olga". Så jävla kul. 

En till rolig sak är ju att hotellet är lyhört. Och jag har fått suttit första 30-40min och lyssnat på när ett par hade ett intensivt sex. Tackar för det, spelade ingen roll hur högt jag hade tv:n eftersom knarrande överrösta allt! 

God natt! :)