Påsken 2014

Jag har väldigt svårt för att blogga när jag är hemma märker jag. Jag hade iaf en jätte bra påsk och tid hemma, hann träffa massa vänner, släkt och familj. Åka på kryssning och bli rund om fötterna, och vi trodde vi skulle äta påskbord men det var fel båt så vi åt braziliansk buffe. Men det gick bra ändå. 
Jonte kom ner på torsdagen och mötte upp oss, på fredagen var båtturen och på lördagen satt vi ute hela tiden. Det var så varmt och skönt och jag fick lite färg på mig. Körde mycket utomhus pole och åt påskgodis. 
Sen nu har jag varit hemma och pluggat typ. haha i tisdags satt jag hos frissan i 3 timmar och sen var det pole i 1,5timme och på onsdagen hade jag ett möte med kommunen (ang skoluppgift) och möte med beijer. Vi ska inom en månad bestämma vad vi vill ha för kök. Puuh. 
Dock fick vi inte så mycket info som vi ville ha utan mest bara broschyrer. Det enda som är typ bestämt är planlösningen i köket så det känns ju bra ändå. 
Nu idag ska jonte och jag inte ha några planer alls, bara chilla se på tv KÄKA CHIPS & bara vara. Imån är det personalfest på komatsu med respektive (vuxet!!!) så jag och fler flickvänner är medbjudna, och fyfan vad roligt vi ska ha.
 
 
I perioder blir jag svin stressad, när jag tänker på allla tentor som ska göras & grupparbetet, flytten som ska fixas och flyttas och huset som ska planeras. Men sen andas jag ut en sek, gör en lista på hur det ser ut och känner att jag faktiskt kan slappna av. Det är inte så farligt som det låter, & just ja, jobba heltid på det. Nästa vecka är min sista vecka som endast student sen den 5e drar allvaret igång med jobb. 
 
Men trevlig fredag på er, mina uppdaterings inlägg blir alltid så konstiga och luddiga men äsch. Har ju suttit med en tenta 3timmar idag också så jag får vara lite konstig.