Rakblad i halsen och snö på ingång

Så himla typiskt! Här har jag gått och gnällt på att vara halvsjuk och tycker att det kan lika gärna bryta ut. Jadå, idag vakna både jonte och jag med världens rakblad i halsen och tjockt att svälja. Kom igen? Kunde jag inte fått bli frisk?men typiskt för mig när jag kommit igång med träningen bra så blir jag sjuk och tappat det. H-vetet vad less jag blev. Vi som har träning ikväll blir nog att anteckna bara... Och jag som ska på avslutningsfest imån. Omggg så drygt. 
Idag ska jag kureras så mycket som möjligt och packa. Fan! 
Inte nog med sjukdom så snöar det i Umeå idag. Jag trodde jag inbilla mig först att det var typ hagel eller nå men det var snö!.... Det är ju faktiskt bara tre månader kvar till jul men jag känner inte för en lång vinter. Det räcker med dec, jan och februari och lite mars. 




Gick igår igenom lite bilder från studenten, vilken lycklig dag och vilken lycklig tjej! Om 1,5 år tar jag examen igen. Lite mindre men inom något riktigt spännande tycker jag :)

Ska återvända till min icke hälsosamma men gods frukost och mitt läsande.