Feber, inte feber, feber...





Idag har jag haft lyckan att kunna unna mig själv lite roligheter. Eller egentligen har jag bara legat på soffan och vissa saker som jag har haft presentkort på och nyttjat dök upp i brevlådan! Wihooo! 
Sofia hade 25% på dna och som student måste man passa på att nyttja rabatter. Hehe så jag köpte vita höga converse som jag länge kikat på. 
Ni ser även mina nya brallor, lössittanden djurmönstrade sköna byxor. Och min nya fina långklänning så fiin! 

Hur som helst har pendlat mellan feber och icke-feber idag, mellan frysa ihjäl och svettas ihjäl osv. Riktigt drygt. Det enda som är bra är att jonte också var hemma så vi låg och höll om varann nästan lika sjuka! Nu ska jag dricka upp min whisky och lägga mig. Jag har ett tåg att passa vid 05.00 imån! 

Pööööss